Letecká škola Vyhlídkové lety Pronájem letadel Aero Blog O Aeroklubu Kontakt
cz en

Pilot motorových letounů

Pozorujete-li u sebe letecké ambice, neváhejte a rozviňte svou vášeň v letecké škole. Absolvování základního výcviku na letounech PPL(A) je první krok ke splnění vašeho snu. Naučíme vás létat kvalitně, zodpovědně a bezpečně. Využijte příležitosti, získejte další kvalifikace a dosáhněte profese dopravního pilota

Dráha profesionálního pilota

Soukromý pilot letounů PPL(A)

Chcete se po absolvování základního výcviku v létání dále zdokonalovat? Pomýšlíte na kariéru profesionálního pilota? Pak je výcvik soukromého pilota letounů ten nejlepší začátek.

Cena od 177 750 Kč
Dráha amatérského pilota

Pilot lehkých letounů LAPL(A)

Průkaz pilota lehkých letounů vám umožní létat se čtyřmístnými letadly do 2 tun maximální vzletové hmotnosti. Bez omezení po celé Evropě.

Cena od 118 500 Kč

Související a navazující kurzy

Výcvik létání podle přístrojů IR(A) po PPL(A)

Chcete-li létat za špatné viditelnosti nebo v mracích (IMC), je nutné absolvovat výcvik v rozsahu 50 hod.

Cena od 204 600 Kč

Výcvik létání v noci VFR NOC po PPL(A) po LAPL(A)

Naučíme vás bezpečně zvládat veškerá specifika létání v noci. Výcvik v rozsahu 5 letových hodin.

Cena od 25 650 Kč

Výcvik létání na vícemotorových letounech MEP(A) po PPL(A)

Je nutné absolvovat výcvik v rozsahu 6 hod, máte-li zájem létat s dvou a vícemotorovými pístovými letouny za VFR.

Cena od 74 400 Kč

Létání na vícemotorových letounech podle přístrojů MEP/IR(A) po MEP(A)

Pětihodinový výcvik, ve kterém získáte oprávnění létat jako velitel na vícemotorových letadlech MEP(A) za pravidel IFR.

Cena od 62 000 Kč

Výcvik obchodního pilota letounů CPL(A) po PPL(A)

Licence obchodního pilota vám umožňuje vykonávat lety za úplatu a působit jako velitel na obchodních letech. Výcvik trvá 15 až 25 hodin.

Cena od 66 500 Kč

Výcvik instruktora na letouny FI(A) po PPL(A) po CPL(A)

Máte-li zájem působit na letadlech jako instruktor, je nezbytné absolvovat výcvik v rozsahu 30 hodin.

Cena od 131 400 Kč

Výcvik instruktora pro vícemotorové letouny CRI po CPL(A)

Oprávnění působit jako instruktor třídní kvalifikace MEP LAND se skládá z teoretické výuky a výcviku na letounu v rozsahu 5 hodin.

Cena od 62 000 Kč

Výcvik instruktora přístrojové kvalifikace IRI(A) po CPL(A)

Kvalifikace, která vás opravňuje létat jako instruktor létání podle přístrojů. Svým rozsahem a požadavky je závislá na vašich předchozích zkušenostech.

Cena od 21 000 Kč

Letecká angličtina ICAO

Nabízíme zdokonalovací kurz letecké angličtiny i samotná přezkoušení. Lekce probíhají s rodilými mluvčími.

Cena od 1 850 Kč

Létání do zahraničí po PPL(A)

Pomůžeme vám získat zdravé sebevědomí při letech do zahraničí, které vám otevírají možnost cestovat letadlem individuálně.

Cena od 5 130 Kč/h

Nácvik vybírání vývrtek po PPL(A)

Bezpečnost je pro nás na prvním místě. Povedeme vás k ní ve výcviku vybírání vývrtek. Osvojte si nezvyklé manévry a usedejte do letadla s jistotou.

Cena od 10 400 Kč/h

Výcvik k provádění aerovleků (TOWING-S/BAN) po PPL(A)

Doložka opravňující vlekat kluzáky nebo transparenty. Délka výcviku se odvíjí od zvolené varianty.

Cena od 10 732 Kč

Výcvik k získání kvalifikace Traťové lety podle přístrojů (EIR) po PPL(A)

Po absolvování výcviku EIR získáte oprávnění vykonávat traťovou část letu dle IFR. Výcvik trvá 15–16 hodin podle požadované třídy (SEP/MEP).

Cena od 24 800 Kč

Příběhy našich žáků

S výcvikem v Aeroklubu jsem byl velmi spokojen. Na začátku jsme všichni prošli důkladnou a poutavou teoretickou přípravou a zpětně mohu posoudit, že nám dala velmi dobrý základ pro praktické létání. Při samotném výcviku jsem byl mile překvapen přátelským přístupem instruktorů, kteří byli zároveň velice důslední a dbali především na dodržování všech leteckých předpisů a precizní zvládnutí nouzových postupů.

V rámci některých úloh osnovy jsem po získání ICAO angličtiny absolvoval několik letů do zahraničí, např. do Salzburgu a Zell am See. Velikou výhodou pro mě také bylo, že Letňany leží v řízeném okrsku letiště Kbely, takže již od seznamovacího letu jsem si zvykal na komunikaci s řízením letového provozu, což jsem později ocenil při letech na řízená letiště. Po pilotní zkoušce jsem byl již připraven i na mezinárodní lety a tak jsem se brzy vypravil na samostatný přelet do alpského Innsbrucku.

Přečtěte si více