Výcvik instruktora pro vícemotorové letouny CRI
Po absolvování výcviku instruktora na vícemotorových letounech poskytují piloti na těchto letounech výuku a udělují třídní kvalifikaci MEP LAND. Výcvik v naší letecké škole probíhá na letounu Piper PA-34-200T Seneca II, který je schválen pro lety IFR. Letoun je vybaven odmrazováním, kyslíkovým systémem, meteoradarem a dvěma přeplňovanými motory Continental, každý o výkonu 200 koní.
Průběh kurzu
Kurz se skládá z teoretické a praktické části. Každá z nich je zakončená zkouškou dovednosti.
Tento výcvik má předpisem předepsanou teoretickou pozemní výuku v minimálním rozsahu 35 hodin. Ta je rozdělena na 25 hodin pedagogické výuky a 10 hodin výuky teoretických znalostí.
Pokud jste držitelem jiného instruktorského oprávnění, snižuje se počet hodin teoretické výuky na 10.
Rozsah praktického výcviku je předpisem stanoven na 5 letových hodin.
Délka výcviku záleží na schopnostech žáka a jeho časových možnostech. Průměrná délka výcviku je 1 týden.
Cena výcviku
Cena výcviku se skládá z teoretické výuky a praktického výcviku (cena za letoun a instruktora).
Porovnáváte ceny s ostatními leteckými školami?
Víte, že součástí naší ceny je:
- DPH
- Palivový příplatek
- Poplatek za instruktora
- Předletová příprava
- Poletový rozbor
Typová cena kurzu
Cena od
62 500 Kč
se skládá z
letounu Piper PA-34 Seneca (12 000 Kč × 5 h) a instruktora (500 Kč × 5 h)
Vstupní požadavky
- Žák musí mít odlétáno minimálně 500 hodin jako pilot letounů
- Žák musí mít odlétáno minimálně 30 hodin jako velitel na vícemotorových letounech (PIC)