Výcvik instruktora přístrojové kvalifikace IRI(A)
Létání dle přístrojů je jedna z náročnějších pilotních disciplín. Pokud jste však získali dostatečné zkušenosti i sebevědomí a chtěli byste své dovednosti a znalosti přístrojového létání předat dalším pilotům, je nutné absolvovat výcvik instruktora přístrojové kvalifikace IRI(A). Tento výcvik absolvují i piloti, kteří nejsou držiteli licence instruktora na letounech FI(A).
Průběh kurzu
Kurz se skládá z teoretické a praktické části, která je zakončena praktickým přezkoušením.
Tento výcvik má předpisem předepsanou teoretickou pozemní výuku v minimálním rozsahu 10 hodin.
Pokud jste držitelem oprávnění instruktora na letounech, snižuje se počet hodin teoretické výuky na 5.
Rozsah praktického výcviku je předpisem stanoven na 10 letových hodin z toho 6 hodin může být uskutečněno na simulátoru.
Pokud jste držitelem oprávnění instruktora na letounech, snižuje se počet letových hodin na 5, z nichž 3 hodin mohou být uskutečněny na simulátoru.
Délka výcviku záleží na schopnostech žáka a jeho časových možnostech. Průměrná délka výcviku je 2–3 týdny.
Cena výcviku
Cena výcviku se odvíjí od počtu nalétaných hodin a konkrétních letounů.
Porovnáváte ceny s ostatními leteckými školami?
Víte, že součástí naší ceny je:
- DPH
- Palivový příplatek
- Poplatek za instruktora
- Předletová příprava
- Poletový rozbor
Vstupní požadavky
Držitel FI(A):
- Platná kvalifikace FI(A)
- Minimálně 200 hodin za IFR (z toho 50 hodin smí být na simulátoru)
Žák, který není držitel FI(A):
- Platná kvalifikace CPL/IR(A) nebo ATPL(A)
- Minimálně 800 hodin za IFR a minimálně 400 hodin jako pilot na letounech
- Žák musí mít osvědčení zdravotní způsobilosti I. třídy
- Žák musí mít příslušný průkaz radiotelefonisty