Letecká škola Vyhlídkové lety Pronájem letadel Aero Blog O Aeroklubu Kontakt
cz en

Výcvik létání na vícemotorových letounech MEP(A)

Rozšiřující třídní kvalifikace pro létání na vícemotorových letounech umožňuje pilotovi létat jako velitel na pístovém vícemotorovém letadle, které poskytne větší bezpečnost a komfort. Výcvik v naší letecké škole probíhá na dvoumotorovém šestimístném letounu Piper PA-34-200T Seneca II, který je schválen pro lety IFR. Je vybaven odmrazováním, kyslíkovým systémem, meteoradarem a dvěma přeplňovanými motory Continental, každý o výkonu 200 koní.

Chcete se přihlásit do výcviku létání na vícemotorových letounech? Kontaktujte nás

Průběh kurzu

Kurz se skládá z teoretické a praktické části. Každá z nich je zakončená zkouškou dovednosti.

Teoretická výuka

Pozemní příprava pro získání této třídní kvalifikace se skládá ze 7 hodin teoretické výuky.

Praktická výuka

Letový výcvik třídní kvalifikace MEP(A) předepisuje 6 letových hodin. Délka výcviku závisí na dovednostech žáka a jeho časových možnostech. Průměrná délka výcviku je 12 týdny.

Cena výcviku

Cena výcviku se skládá z teoretické výuky a praktického výcviku (cena za letoun a instruktora).

Porovnáváte ceny s ostatními leteckými školami?
Víte, že součástí naší ceny je:

Typová cena kurzu

Cena od

75 000 Kč

se skládá z

letounu Piper PA-34 Seneca (12 000 Kč × 6 h) a instruktora (500 Kč × 6 h)

Vstupní požadavky

Kdo vás bude učit létat?

Letadla pro výcvikové lety

Zajímá vás létání, chcete se zúčastnit kurzu Výcvik létání na vícemotorových letounech MEP(A)? Kontaktujte nás

Příběhy našich žáků

S výcvikem v Aeroklubu jsem byl velmi spokojen. Na začátku jsme všichni prošli důkladnou a poutavou teoretickou přípravou a zpětně mohu posoudit, že nám dala velmi dobrý základ pro praktické létání. Při samotném výcviku jsem byl mile překvapen přátelským přístupem instruktorů, kteří byli zároveň velice důslední a dbali především na dodržování všech leteckých předpisů a precizní zvládnutí nouzových postupů.

V rámci některých úloh osnovy jsem po získání ICAO angličtiny absolvoval několik letů do zahraničí, např. do Salzburgu a Zell am See. Velikou výhodou pro mě také bylo, že Letňany leží v řízeném okrsku letiště Kbely, takže již od seznamovacího letu jsem si zvykal na komunikaci s řízením letového provozu, což jsem později ocenil při letech na řízená letiště. Po pilotní zkoušce jsem byl již připraven i na mezinárodní lety a tak jsem se brzy vypravil na samostatný přelet do alpského Innsbrucku.

Přečtěte si více